Tuesday, June 16, 2009

Sem nie ada 1 final projek dan 3 projek.....PENINGNYER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Semester nie betul2 peningkan aku...banyak gyler assingment...Alhamdulillah, masih boleh handle lagi...kalau x, pale pun boleh jam...hehehe...

Tapikan yang final projek tu kene wat jual tudung secara online ar...so, kene cari pembekal tudung...2 lagi masalah...pening2...ner pula nak cari, adush...camner nak wat? Pening siot...dala kene present kat depan semua lecturer fakulti aku...takut 2...SAPER LEH TOLONG JADI PEMBEAL TUDUNG KAT AKU?

Ehm yang lagi 3 assingment ni pula, kene wat satu system untuk kelab rakan muda, kene jual donat dan jual baju moden tuk perempuan...pergh lagi bertambah pening aku...tapi rasa seronok ar...kire lagi faham kalau wat semua nie...nak praktikal pun sonang...taklah terkial-kial na wat...hahahaha...

Doakan tu aku...supaya berjaya buat keempat-empat projek nie...InsyaALLAH...

No comments: