Sunday, October 04, 2009

Alhamdulillah sempat beraya dgn sahabat2

Ehm tahun nie aku cuti raya lama sikit...dlm sebulan...lama kan...Alhamdulillah, aku kolej bg cuti lama...jd dptlah raya ngn sahabat2 yg lain...tp de gak sahabat2 yg xdpt cuti lama sbb pihak kolej n U dorg bg cuti seminggu jer...cam org len gak...aku jer yg special sikit...cuti lebih2 plak...hehehe...

Pas je aku stat cuti, aku terus balik kg n duk kg selama seminggu sbb abg aku keje ari isnn...jd aku duk umah jelah n g jln raya kat umah kwn2 aku yg cuti sama ngn aku...2 pun baper kerat buah umah jer dpt g...hehehe...penat gak 2 nak g beraya umah org...dr pg smpai lah ptg...x ker penat...padahal sehari g dua or tiga buah umah jer...mana x nyer 1 umah dah duk berjam2..mentang2lah mak ayah dorg keje, kite org buat mcm umah sendiri...hehehe...

Pas 2, sempat lg kiter org amik gambo...setiap umah ada jer port nak tangkap gambo...cam klakar jer...tyme mkn ngn muka xsenonoh pun dorg amik gak...buat malu muka jer...hahaha...


Ehm nilah yg sempat beraya bersama2 aku tahun nie...kwn2 yg lain xdpt nak beraya bersama...sedih 2...tp xpelah...insyaALLAH, tahun depan dpt beraya bersama yang lain...

2 comments:

Miss Syara said...

masing2 ade bau bawang. ahahah.

Puteri Insan said...

Eh, 2yg bagus 2...hahahaha...perfuem baru 2...hahaha...