Monday, September 28, 2009

29.09.2009 [Tarikh yang bermakna bg 2 orang]


Si kecik ni nama die Nurul Faqihah binti Shahril Haizam...dilahirkan pada 29.09.2005...so umo die pd tahun nie 4 tahun...die merupakan seorag budak yang comel, ngada2, manja, dgr ckp dan anak bongsu dlm keluarga kakak aku...kirenye die merupakan anak buah aku...hehehe...comelkan mcm muka aku, masa eciklah...hehehe...

Bila mrh sikit jer da mengajuk...beselah mengada2 katakan...nak pujok punya lah susah...tp klu pujok ngn bg coklat ke gula ke pape lah...gerenti da x mengajuk...geram juga lah klu nak pujuk die...menyampah betul...tapi klu da xmerajok...die punya perangai baik die, membuatkan aku lagi syg kat die...hehehe...die paling rapat ngn au antara adik beradi aku...

Die susah sikit nak kat orang...lg lah org geram kat die...bila org len nak amik die, trus menjerit mcm dunia nie gegar...cuba bayangkan mcmne die menjerit...mendahsyatkan taw...gerun tu...hahaha...die ngn atuk n nenek die pun susah nak...tp kene ada upah bwu lah nak kat org tu...

Bagi aku die lah selalu wat aku gelak bila aku sedih...hehehe...ngn manjaan die tu...apa2 pun aku sayangkan die...kami semua panggil die adik...ADIK, UCU SAYANG ADIK.!!!!!!

Lagi sorang ialah seorang yang pernah membuka pintu hati aku buat kali ke dua...die lahir pada 29.09.1987, kira umo die tahun nie 22 tahun...SELAMAT HARI LAHIR AWAK!!!!!!

4 comments:

Miss Syara said...

ehem2...haha..
psl faqiha , jgn nk pasan yea.
bukan ucu la tp ucu papa. huhuhuhu.

Puteri Insan said...

Eh bkn nak pasan taw...tp realiti...hehehe...

Miss Syara said...

wekkkk.....

Puteri Insan said...

Hehe...naper 2 syara...nak muntah ker...jgn mcm 2 yer...hehehe...