Sunday, July 05, 2009

Cita-cita aku....InsyaALLAH...


Ehm aku masih study lagi kat KUIS (Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor) dlm kos Diploma in E-Commerce...aku mula2 nak jadi designer animation...sebab aku suka melukis dan mereka sesuatu benda...tapi biler aku pikir balik, kat Malaysia nie animator dah ramai...aku takut biler aku dah abis study tmpat aku untk jadi anomiator pun x kesampaian...jadi aku tukar untuk jadi seorang PROGRAMMER...

Mmg programming nie susah masa aku mula2 balaja dulu...pening gyler kepala aku...kadang2 boleh jadi gyler aku...mana x nyer, semuanyar coding2...sapa fhm...aku plak xder basic apa2 tentang programming nie...

Tapi skrng nie aku dpt cover sbjuk programming yang aku blaja skng...biler da blaja, barulah rasa programming nie x susah ner...tapi, aku x mahir lagi lah mcm programmer2 yg der at luar 2...yelah budak baru nak blaja dan baru jer diploma...

InsyaALLAH, aku dapat menjadi seorg programmer muslimah...hehehe...doakan yer...Amin...

No comments: