Monday, July 27, 2009

Final Project nak dekat!!!!!!!!!!!!!!

03.08.2009, aku de moke up final project...takutnyer...masa nie kite org sekelas kene kritik ngn lecterur tentang final project masing-masing sebelum presentation yang akan datang...aku da lah x abis buat lagi...takut system aku x jalan jer...dgr cerita, senior2 au dulu kene kritik ngn lecterur teruk gyler2 ar...sampai ada yg menangis...cuak gyler aku dgr...takut plak aku nak moke up nie...

11.08.2009, ari aku presentation final project...masa nie aku kene present kat depan semua lecterur fakulti aku n smua student yg dtg tgk aku present...dala present dlm PKK (Pusat Konvensyen KUIS)...cuak tul aku...dgr cerita org luar pun blh dtg...mak ayah n KUIS gak der jemput student sek men dtg...wahhhh gempak siot bile dgr...tp cuak bile pikir balik...cuak bape la markah au nk dpt nnt...

Apa-apa hal aku ene tenang n banyak-banyak berdoa agar final project au dpt siap ngn sempurna sblm moke up n hari presentation...wawawawa...aku takut ar...

No comments: